mmexport1662091621245

nutizie

SCOPRI U NOVU MODELLU 5G CPE CP600!

Router 5G CPE
A longa aspettata di u nostru primu router 5G CPE hè stata lanciata.Vulemu ringrazià tutti quelli chì participanu à stu prughjettu straordinariu.Ogni sicondi chì mettemu in CP600 face chì succede, ogni difficultà chì soffremu a rende perfetta.
5G hè per scopre i novi orizzonti di e pussibulità di l'IoT è l'usu di a tecnulugia di rete di ogni ghjornu cù velocità mai vistu prima.Permetterà prughjetti chì parevanu impussibili finu à pocu tempu è trasfurmà e norme mundane di cunnessione wireless à u prossimu livellu di affidabilità è robustezza.
 
Cosa hè CP600?

Hè dotatu di chip QualcommX55 è supporta a tecnulugia di aggregazione di carrier.A velocità massima teorica di scaricamentu di 5G hè radduppiata à 2.77 Gbps.
5G Super Uplink cumplementa e frequenze alte è bassu di e bande TDD è FDD, è l'aggrega in u duminiu di frequenza di tempu.Facilitate a carica di trasmissione in diretta 8K/4K HD, sperienza AR/VR, filmi è Vlogs.
A tecnulugia di slicing di a rete 5G richiede una capacità di slicing end-to-end da a rete core à u terminal, è pò esse appiicata in energia elettrica, ghjochi, divertimentu, banca, medica, guida automatica è altri campi.CP600 5G CPE Pro 2 supporta u terminal 5G rete slice 4 per risponde à diverse esigenze di rete persunalizati.
L'antenna Wi Fi 6 hè aduttatu per assicurà a diffusione Wi Fi 360 ° più uniforme, è a cobertura hè 30% più altu ch'è quella di a generazione precedente.Supporta l'ampiezza di banda di banda stretta dinamica finu à 2 MHz.Basatu nantu à a tecnulugia di cullaburazione HUAWEI Wi Fi 6+processore, a qualità di u signale di u telefuninu HUAWEI Wi Fi 6 pò esse migliurata da 6 dB, risolve u prublema di u ritornu di u signale remoto di u telefuninu, è migliurà l'Internet à longa distanza. vitezza di accessu
Sapete più dettagli di CP600, cuntattateci avà!


Tempu di Postu: Nov-16-2022