sdfsdfs

nutizie

Primu mudellu Mifi Touch Screen 5g

Viaghji, viaghju d'affari, classi in linea, trasmissione in diretta esterna, magazzini di situ, dormitori, monitoring networking, cumpagnie, magazzini - l'equipaggiu di a tecnulugia winspire hè stata utilizata in numerose soluzioni in u mondu.Avà in cooperazione cù MTK, a cumpagnia hè in u sviluppu di u primu pruduttu MiFi 5g touch-screen in Cina, à dì un router WiFi portable 5G.

unli (1)

In l'aprili di questu annu, quandu a prima versione di u produttu sinelink 5g MiFi hà pigliatu forma, avemu invitatu individui è imprese à pruvà.Per alcuni di elli, questa hè una opportunità per pruvà i prudutti di router WiFi portable 5g.Pudemu vede i so putenziali, cum'è a velocità di scaricamentu di Internet 300mbps, a bassa latenza, a capacità di a rete allargata, etc. Sinelink hà fattu un passu avanti per sviluppà i prudutti 5g utilizendu a reta mobile di nova generazione.A nostra cooperazione mostra chì 5g aiuta à creà un veru valore aghjuntu è à aumentà u vantaghju cumpetitivu in u mondu."Dissi Mr.Yao, capu di u dipartimentu di u cliente cummerciale di MTK.

"5g hè a tecnulugia di u futuru, chì hè stata di più in più implementata è utilizata in u mondu sanu. Vendimu l'equipaggiu di cumunicazione mobile cellulare in i paesi 53 è sò cunsiderati unu di i capi di u mercatu. Di sicuru, aghjustemu i nostri prudutti per furnisce e funzioni 5g. . Hè pussibule per noi di ottene l'ultime tecnulugia in questa fase è pruvà in u mondu reale. U Signore Xu Hua Qing, CEO di silink, hà dettu: "E cundizioni sò assai impurtanti per noi in a preparazione per u futuru. ".

Sicondu ellu, attualmente, u WiFi portable 5g in Cina hè in u stadiu di sviluppu finali.Sinelink R & D teste cumpunenti per determinà u set di funzioni finali, l'interfaccia d'utilizatore è diversi altri aspetti.

I testi di Componenti iniziali sò in a reta 5G in cundizioni reali sò stati realizati da Winspire Technology in Ti'an Yungu, Xuegang North Avenue.I testi sò ancu realizati è u funziunamentu di l'equipaggiu hè verificatu in u laboratoriu di l'agenzia MTK.

unli (2)

Dopu chì l'equipaggiu sviluppatu da Winpsire Technology righjunghji u stadiu di produzzione, serà ancu pruvatu in altri paesi per assicurà a so cumpatibilità è u funziunamentu in diverse cundizioni.Cum'è u Signore Xu Hua Qing enfatizatu, a fiducia hè diventata un sinonimu di a cumpagnia.I clienti investenu in l'equipaggiu di rete 5G per assicurà a stabilità di a cunnessione, perchè ancu un minutu di downtime porta à perdite dirette di cummerciale.

Xu Hua Qing hà divulgatu chì u router portatile Winspire Technology 5G serà ufficialmente lanciatu in lugliu.


Tempu di post: Jul-05-2022