A: 1.Ci hè troppu web cache. Per risolve questu, cliccate nantu à - Opzioni Web - Opzioni Internet è sguassate a cache prima di vultà à a pagina di amministrazione.
A.2:Un signalu Wi-Fi debule pò purtà à velocità di cunnessione lenta, chì renderebbe difficiule o impussibile di entre in a pagina di amministrazione. Restart u dispusitivu è pruvà à entre in a pagina di amministrazione.
A: Quandu u signale hè debule, a marcatura dura più tempu. Per piacè siate pazienti è aspettate da 2 à 3 minuti. Se ci sò prublemi inaspettati, fate per piacè cunnetta automaticamente automaticamente.
A: U so hè normale. Dopu avè mudificatu u SSID, u SSID cambiatu, deve esse sceltu è ricollegatu.
A:Requisiti di specificazione mobile: utilizate numeri o inglese per edità u nome SSID è a password.
A: Questu hè causatu da un ritardu in a reta, per piacè rinfriscà a pagina di amministrazione è pruvate di novu.
A.1: Per piacè cunfirmà chì u SSID cunnessu hè u SSID currettu.
A.2: Per piacè cunfirmà chì a password hè a curretta per u SSID.
A.3: Restart u dispusitivu è pruvà torna à cunnette vi.
A: I requisiti di input per i nomi SSID: Lunghezza: 32 cifre, supporta solu lettere è numeri è simboli in inglese. Requisiti di password: A lunghezza deve esse da 8 à 63 cifre ASCII o esadecimali. Lettere, numeri è simboli inglesi sò supportati.
A: Per piacè entre in l'interfaccia di amministrazione attraversu a cunnessione USB per stabilisce i paràmetri di basa WLAN è verificate se a funzione di trasmissione SSID hè stata scelta cum'è invisibile.
A: Dopu avè mudificatu u nome SSID o a password, l'equipaggiu esternu continuarà à pruvà à cunnette usendu i dettagli precedenti. per piacè aghjurnà u nome SSID è a password nantu à u dispusitivu chì site aduprate per cunnette.